Frequently Asked Questions

Konferencja jest wydarzeniem całkowicie bezpłatnym, uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów z nim związanych. Jedynym elementem pozostającym w zakresie uczestników jest samodzielny dojazd oraz powrót :)

Rejestracja uczestników konferencji nie odbywa się w sposób hurtowy, należy pojedynczo wprowadzać poszczególne osoby, naturalnym jest, iż uczestnicy powinni dokonywać rejestracji samodzielnie. W ramach zgłoszeń pochodzących od pracowników z jednej firmy maksymalna liczba zgłoszeń do 40.

Konferencja jest dedykowana dla absolwentów SGH, którzy pracują w firmach będących członkami Klubu Partnerów SGH (aby sprawdzić listę firm kliknij tutaj) oraz dla wyróżniających się pracowników/talentów w tychże firmach – każdy pracownik do którego zostanie przesłane zaproszenie lub przekazany kontakt na stronę www.

Tak. Organizatorzy przewidzieli zarówno przerwy kawowe jak i mini koktajl po oficjalnej części konferencji wraz z lampką trunku procentowego na rozpoczęcie sesji networkingowej lub mniej oficjalnej części konferencji.

Tak. Po zakończeniu konferencji organizatorzy zamieszczą na stronie konferencji materiały z możliwością ich pobrania. Zostanie również uruchomiona zakładka galeria zdjęć gdzie będą zamieszczone zdjęcia z konferencji.

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach wskazanych w formularzu jest dobrowolne. Zachęcamy do pozostawienia nam swojej zgody abyśmy mogli przekazywać Państwu atrakcyjne informacje i/lub zaproszenia na inne wydarzenia dedykowane dla absolwentów SGH.